amazon-nat.html - en to zh_CN translation catalogue (17 entries)

note: type: Content of: <title>
en: Amazon Letter from Nat - GNU Project - Free Software Foundation
zh_CN: 来自 Nat 的亚马逊之信 - GNU 工程 - 自由软件基金会

note: type: Content of: <div><h2>
en: Amazon Letter from Nat
zh_CN: 来自 Nat 的亚马逊之信

note: type: Content of: <div><div><p>
en: <i>This is a letter from Nat Friedman regarding the Amazon Boycott.  Please <a href="/philosophy/amazon.html">read more about this boycott</a> and support us by making a link from your own home page!</i>
zh_CN: <i>这是 Nat Friedman 关于抵制亚马逊的来信。请 <a href="/philosophy/amazon.html">阅读更多关于此次抵制活动</a> 并通过在你的主页添加链接来支持此活动！</i>

note: type: Content of: <div><p>
en: Date: Thu, 23 Dec 1999 17:26:30 -0500 (EST)
zh_CN: 日期: 1999 年 12 月 23 日，周四，17:26:30 -0500（美国东部时间）

note: type: Content of: <div><p>
en: From: Nat Friedman &lt;nat@nat.org&gt;
zh_CN: 发件人：Nat Friedman &lt;nat@nat.org&gt;

note: type: Content of: <div><p>
en: To: Richard Stallman &lt;rms@gnu.org&gt;
zh_CN: 收件人：Richard Stallman &lt;rms@gnu.org&gt;

note: type: Content of: <div><p>
en: Subject: Amazon Boycott Success!
zh_CN: 主题：抵制亚马逊成功！

note: type: Content of: <div><p>
en: Hello Richard,
zh_CN: 你好，Richard,

note: type: Content of: <div><p>
en: It seems that your efforts to build resistance to Amazon's ludicrous one-click patent are really paying off! My father is a stock broker, and tonight he showed me a news item which came over his company's internal wire service describing (fairly accurately) the boycott and your roll in it.  Apparently it has been widely distributed among the brokerage firms, and AMZN was down 7 points today on the news (at least, there was no other readily-apparent reason for the downturn).
zh_CN:     在对抗亚马逊的可笑一键购物专利这件事上，你们的努力真的要见效了！
    我父亲是一个股票交易员，今晚他给我看了他们公司的一个内部新闻，里面
    （相当准确地）描述了这次抵制以及你在其中的作为。显然，这件事在交易
    公司已经广为流传，而今天的新闻是 AMZN 下跌 7 点（至少，我们没有看
    到其他什么下跌的原因）。

note: type: Content of: <div><p>
en: Perhaps now that Amazon is getting hit in the pocketbook, they'll pay more attention.
zh_CN: 也许亚马逊因为这次伤到了痛处，他们将来会变得更加注意。

note: type: Content of: <div><p>
en: Congratulations! Keep it up.
zh_CN: 恭喜！坚持下去。

note: type: Content of: <div><p>
en: As always, best wishes,
zh_CN: 致以最美好的祝福，

note: type: Content of: <div><div><p>
en: Please send general FSF &amp; GNU inquiries to <a href="mailto:gnu@gnu.org">&lt;gnu@gnu.org&gt;</a>.  There are also <a href="/contact/">other ways to contact</a> the FSF.  Broken links and other corrections or suggestions can be sent to <a href="mailto:webmasters@gnu.org">&lt;webmasters@gnu.org&gt;</a>.
zh_CN: 请将有关自由软件基金会(FSF) &amp; GNU的一般性问题发送到<a href="mailto:gnu@gnu.org">&lt;gnu@gnu.org&gt;</a>。也可以通过<a href="/contact/">其他联系方法</a>联系自由软件基金会(FSF)。有关失效链接或其他错误和建议，请发送邮件到<a href="mailto:webmasters@gnu.org">&lt;webmasters@gnu.org&gt;</a>。

note: TRANSLATORS: Ignore the original text in this paragraph, replace it with the translation of these two: We work hard and do our best to provide accurate, good quality translations.  However, we are not exempt from imperfection. Please send your comments and general suggestions in this regard to <a hr
en: Please see the <a href="/server/standards/README.translations.html">Translations README</a> for information on coordinating and contributing translations of this article.
zh_CN: 我们尽最大努力来提供精准和高质量的翻译，但难免会存在错误和不足。如果您在这方面有评论或一般性的建议，请发送至 <a href="mailto:web-translators@gnu.org">&lt;web-translators@gnu.org&gt;</a>。</p><p>关于进行协调与提交翻译的更多信息参见 <a href="/server/standards/README.translations.html">《译者指南》</a>。

note: type: Content of: <div><p>
en: This page is licensed under a <a rel="license" href="http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/">Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License</a>.
zh_CN: 本页面使用 <a rel="license" href="http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/">Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License</a> 授权。

note: TRANSLATORS: Use space (SPC) as msgstr if you don't want credits. type: Content of: <div><div>
en: *GNUN-SLOT: TRANSLATOR'S CREDITS*
zh_CN: <b>翻译团队</b>：<a rel="team" href="https://savannah.gnu.org/projects/www-zh-cn/">&lt;CTT&gt;</a>，2020，2021。

note: timestamp start type: Content of: <div><p>
en: Updated:
zh_CN: 最后更新：
